måndag 30 november 2009

I god tid

Färdig med födelsedagskoftan!!
Puh!!
Jag funderade på om jag skulle lägga ut bild på den, men jag väntar tills den är levererad. Tror inte hon brukar läsa här, men man vet ju aldrig. :-)
Bilder finns dock på ravelry, om ni vill kolla. Jag heter mc-chick där oxå.

Jag hade inte klarat av att sticka denna om jag inte haft ravelry. Mönstret var väldigt luddigt och inga detaljer. Så utan anteckningar från andra som stickat den hade jag fått skämmas o be J välja ut ett annat mönster. Men nu är jag riktigt nöjd (och lättad).
Jag hade lätt behållt den själv. :-D
Bara hoppas den passar nu. *håller tummarna*

2 kommentarer:

The Willow Fairy sa...

Fint du har julpyntat på bloggen. Visst är det tråkigt när man stickar presenter och julklappar och inte kan blogga om dem. Jag har reserverat juldagen till det. Ska bara komma ihåg att ta kort på alla innan jag ger bort dem.

mc-chick sa...

Ja, visst är det synd! Man vill ju så gärna visa bild direkt när man är klar.
Nu håller jag på med en annan julklapp.