torsdag 23 april 2009

Binge

Att lyssna på Kersti Nilsson igår var otroligt inspirerande!! Så kul!! :-D

Jag hade min Lovegoodkofta på mig och fick några kort tagna. Om bilderna blev så bra kan ni ju bestämma själva. Jag har för mig att jag lovat skriva lite detaljer om koftan, men allt är ju hopplöst bortglömt nu. :-)
Jag är iaf helt nöjd med koftan. Den blev precis så som jag ville ha den.
(Jag är inte alls arg på denna bilden)



Men jag ser ju desto gladare ut här.



Nu ska jag hoppa in i duschen, har precis sprungit en runda och sen bär det av till stickkafé på umbra.

7 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Vad fint! :)

garnlivet sa...

Jag tycker din kofta ser härlig ut. Jag är sååå sugen på att testa garnet du använde till den.

fale artut sa...

Du ser ju ut som en vårblomma i den fina koftan!

MammaPuhStickar sa...

Jättefin kofta! Du passar bra i färgen. Ha en riktigt trevlig helg.

mc-chick sa...

Tack allihopa!! :-)

Garntrollet sa...

Supersnygg! Och du passar jättefint i den! Härligt vårfin.

mc-chick sa...

Tack! :-)