onsdag 20 maj 2009

Braided pullover


Ja, då var den äntligen klar då. Braided pullover, mönster från Interweave knits och garnet är kid classic från rowan.
Den blev jättebra till slut, jag är supernöjd! Men helt fel timing ju! Den åker in i garderoben tills i höst, då kommer jag vara jätteglad att ha den på mig. Och inget tråkigt ufo när det kommer nya fina höstmönster som jag vill sticka.
I väntan på mitt silkyprojekt ska jag sticka en liten kofta. (nån som är förvånad?) Det kommer bli en kombo av tempest och lovegood.

7 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Vad fiint den blev! *avis*
:D

Sonia sa...

Jättesnyggt. Men det kan komma en
kall kväll i sommar och då kan du ha den på dig. från Sonia

garnlivet sa...

Snygg !! :)

The Willow Fairy sa...

Ursnygg

mc-chick sa...

Tack! :-)

Janette Millbom sa...

Kolla vad fin den är!

Nu kan du gå å längta efter den hela sommaren :-) Men kommer det inte några svala sommarkvällar med tror du? ;-)

/J

mc-chick sa...

Tack!
Förhoppningsvis blir sommaren varm och sen hoppar tröjan fram som en glad överraskning till hösten. :-)