torsdag 4 juni 2009

Jo? NO!

Jo blev en NO!
Modellen passar inte alls på mig. Men det gör inget. Den har tjänat sitt syfte som förkylningsterapisticke. Jag kommer repa upp den utan ånger. Och då har jag ju fortfarande 300 härliga gram malabrigo mums kvar att sticka nåt annat underbart projekt med. :-)

Så här liggande i soffan ser den väl helt ok ut. Jag hade nog fått sticka om kragen dock om jag blivit nöjd med resten.


Hur jag än sträckte o drog, hamnade knapphålen mitt på boobsen. Och sätta knappar där skulle ju se ut som bröstvårtor! SÅ kan man ju inte ha det!!



I ryggen blev den en stor bylsa och det var ju inte snyggt alls.


Mot nya fantastiska projekt!! oh just det.. och dom jag redan håller på med oxå.. :-)

5 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Aj då.. Hehe men det där med knappar precis på boobsen lät ju lite kul faktiskt.

mc-chick sa...

hi hi, ja kul är nog rätta ordet. :-D

The Willow Fairy sa...

Nej, man ska vara helt nöjd annars kan det kvitta.

mc-chick sa...

hm man kanske skulle ta o sticka en kofta uppifrån och ner i garnet i stället.... (nä hä!)

Janette Millbom sa...

kan å kan.... ;-)