måndag 3 januari 2011

Årets första kofta

Superhero sweater!
-Den har så många glada färger, den ser ut som en superhjälteoutfit.



Mönster från Interweave knits winter -09. Garnet är heavens hand.



Jag är inte jättenöjd med den faktiskt. Det glipar vid knapparna, knapphålen är inte jämt utspridda, knapparna är inte perfekta. Färgerna är som sagt väldigt... färgiga liksom. Men jag tror jag kommer använda den mycket iaf.
Idag har jag varit o köpt den tredje färgen till islandskoftan som jag håller på med. Så nu ska jag fortsätta sticka på den. :-)

3 kommentarer:

stickresan sa...

äh med du! var nöjd, det skulle jag vara i alla fall.
Det går säkert att blöta och töja så glipet försvinner.

Ingaredstoka sa...

Så läcker den är! Den kan du vara nöjd med!! Kram

mc-chick sa...

Ja, det är iaf väldigt skön o varm att ha på sig. :-)