söndag 21 mars 2010

Jag upprepar mig

Idag på morgonen tänkte jag, att kanske, kanske kan jag ta ut hojen. Men nä... det blir nog inte idag heller.
Sprang en långrunda istället. Härligt jobbigt.

Jag har repat upp Drops dead beautiful, igen. Det räcker tydligen inte med det bästa projektnamnet ever. Tydligen måste man sticka rätt oxå. Jag kapitulerar tillfälligt, med hopp om ny energi att ta tag i det längre fram.

Tror att jag är lite rastlös. Mina sticken tar alldelles för lång tid på sig. Så när jag froggat tänkte jag, nu får jag faktiskt se till att få projekten klara istället för att bara repa upp allting. ok, sagt o gjort.
Jag stickade två varv på tisteln och sen såg jag att aprilmönstret i sockklubben kommit.
Det var ju skitsnyggt mönster!
Hoppsan så hade jag visst börjat sticka på dom istället. :-)


Inga kommentarer: