tisdag 20 januari 2009

Kofta o mango

Igår la jag i en extra stickväxel, så nu är koftan klar!! Den ligger o torkar nu.
All beslutsångest över vilka knappar jag skulle välja, var helt i onödan. Det visade sig att alla knappar var för stora utom de små grå. Så dom fick det bli. Det finns säkert sätt att göra större knapphål, jag får undersöka saken.
Undrar om den har torkat än? :-)



Nu har jag oxå planterat en mangokärna, efter inspiration från garntrollet. Det ska bli superspännande att se om det kommer upp nåt!

6 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Shit vad fort du måste sticka! :o
Snygg den är. Knapparna var lite större än jag trodde. Det blev ju bra det där. :)

Jasså har du också hakat på Garntrollets mangokärnplantering!?! :)

mc-chick sa...

Ja, jag spurtade på slutet. :-)
Visst är det spännande att se om det kommer upp nån mango!

~●Helena Pettersson●~ sa...

Ja,bara det kommer upp nån liten grön sak från kärnan så blir jag glad. ;D

mc-chick sa...

Jag oxå! :-D

Anonym sa...

Jag upprepar mig säkert. SNYGG! Då kan du ha den på mässan på torsdag.

mc-chick sa...

Ja, jag är nästan lika exalterad över att ha koftan på mig, som att åka till mässan. hihi