tisdag 10 februari 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Mamma Puh.

Regler: Bloggaren skriver ner SVAR på 10 frågor om det egna jaget, vem man är.
De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina 10 svar. I slutet av inlägget skriver du TRE personer som du utmanar, kom ihåg att länka - spread the love!!

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?
Ravelry, sticka mera, olika stickbloggar

2. Sjunger du hemma eller i duschen?
Jajamensan!!

3. Kan du spela något instrument, vad?
Piano, gitarr, lite munspel

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
På min egen blogg, kanske 30 min. Men tiden jag kollar runt på andra bloggar är betydligt mer.

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Kändisbloggar intresserar mig inte.

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Kommer inte på någon.

7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Eh.. garn.. :-)

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
Jag är nog en mesig tuffing, eller en tuff mes...

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
Morgonpasset i p3 lyssnar jag gärna på. Det är så härligt när dom inte är helt politiskt korrekta.

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Tja, kanske att jag ibland är i skogen med motorsåg.

Jag väljer att inte skicka vidare utmaningen till några speciella, men alla som läser här o tycker det är kul får anta utmaningen. :-)

Inga kommentarer: