fredag 27 februari 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av the Willow Fairy och jag ska avslöja 8 sanningar/vanor/ovanor om mig själv. Det här tog ett tags fundering men här kommer mina 8 sanningar.

1. Jag går minst 10 000 steg varje dag.

2. Jag är hopplöst morgontrött.

3. Jag är väldigt frusen av mig, särskillt om fötterna.

4. Jag är singel.

5. Jag är ganska barnslig, min humor ligger på en ständigt låg nivå.

6. Jag brukar lösa korsord.

7. Jag äter gröt varje morgon.

8. Jag stryker aldrig mina kläder.

Jag skickar inte utmaningen vidare till några speciella, men alla som vill o tycker det är kul får anta utmaningen. :-)

Hoppas ni överlevde att läsa om mitt sanna jag. hehe

2 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Vad skönt att höra att det finns fler som inte stryker! ;)
Jag brukar bara stryka nån gång om jag ska på kalas eller nåt, annars skiter jag i det. Jag är totalt värdelös på att stryka, sen är det så förbannat tråkigt och tidsödande också..

The Willow Fairy sa...

Ditt "sanna" jag låter trevligt, Speciellt kan jag sympatisera med morgontröttheten, frusna fötter och korsord. Strykningen så där. Jag vill gärna att kläderna ska vara stryka, men det brukar ta lång tid innan det kommer dit