måndag 7 september 2009

Borde

Jag borde kanske visa bild på Autumn som ligger o blockar sig så fint. Jag har efter ett hett tips köpt ett blockningspussel på Rusta. Dom hade skrivit fel på paketen, det stod att man skulle ha pusslet under träningsredskapen. Men det har dom ju fått helt om bakfoten! Autumn är en ganska liten sjal och jag insåg snabbt att jag måste köpa minst ett paket pussel till om jag ska blocka nåt större. Så åk inte o köp slut pusslena innan jag hunnit dit igen.

Jag borde kanske visa bild på början av Sylvi. Helt underbar o grön och mjuk är hon.

Men nej det blir inga bilder, jag ska sätta mig o spinna en stund. Har inte haft inspiration till det på länge, men nu är jag sugen. Och riktigt sugen är jag på att åka till Stockholm på söndag...

14 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Rusta..!! Ska komma ihåg det! Jag har inget att blocka grejer på.. Hur funkar de där pusslena egentligen? Är det i delar eller är det en hel matta som ser ut som ett pussel bara??? :o

Anonym sa...

Hihi... du kunde inte låta bli, tänk att jag kände det på mig!
Kram Matilda

Åsa sa...

Klart du ska till Sthlm på söndag :-D

The Willow Fairy sa...

Har de sådant på rusta... undra om det finns här i göteborg också...

Kanske du kommer till göteborg den 19:e...?

mc-chick sa...

De här pusslet var grått, och i stora likadana delar, så alla passar i varandra. Funkar bra.

Måste köpa mera bara. :-)

Jag vill åka både till stlhm o gbg! Jag får rådgöra med kontot och se om det tillåter.

Tina sa...

Hoppas kontot tillåter, vore kul om du kunde komma! :)

The Willow Fairy sa...

Är det gott väder den 19:e så är det ju lätt att ta lilla fabulous... Finns bra parkering utanför botaniska. För du har väl inte ställt in henne ännu

mc-chick sa...

Det visade sig att Kontot inte hade så mycket med saken att göra. Jag blev hänvisad till Saldot, som visade sig vara en otrevlig figur, utan sympati. :-(

Klart att jag inte ställt in hojen, den är "på" hela året. :-)

Måste fundera ut nåt bra sätt att blidka Saldot så det låter mig åka...

The Willow Fairy sa...

Kanske saldot lyssnar på att man investerar i kommande julklappar. eller det är de sista träffarna (förutom stickcafé) för i år, eller jag måste ju faktiskt få komma ut lite ibland också eller jag tar med eget fika så blir det inte så dyrt... Någon annan som har bra förslag?

mc-chick sa...

Jag ska prova alla dom förslagen och funkar inte det blir det "plan B" lägga mig på golvet och skrika jag vill jag vill jag vill!!! :-)

The Willow Fairy sa...

Brukar det fungera? Mitt allra bästa plan B-knep är annars att låtsas som att Saldo inte finns...

mc-chick sa...

Vet inte, men om min plan b inte funkar ska jag prova din.

Anonym sa...

Haha, jag blir så full i skratt när jag läser din blogg, har du en bakgrund som standuppare? Blocknignspussel finns även på Biltema.
Hälsningar
Maria utan Blogg

mc-chick sa...

hi hi kul att du tycker jag är rolig! :-)
Nu har jag köpt till blockningspussel så nu kan jag blocka riktigt stora grejer. :-)